maandag 17 december 2012

Nieuw blog

Na enige tijd klooien aan de vormgeving is hij er eindelijk: mijn nieuwe blog.
Gaandeweg zal ik wat uitbreidingen doen, links toevoegen enzo.
Als opwarmertje hier alvast een recente illustratie voor Speelbos Meermond in Heemstede.

Dit moet het entreebord worden. Eerder heb ik ook al themaborden getekend over oa Duurzaamheid en Natuur. Hier zal ik hopenlijk nog meer van laten zien binnenkort.
Als eerste schets ik wat elementen bij elkaar die ik denk te kunnen gebruiken in de eindtekening.
Deze scan ik in en dan begint het eigenlijke werk pas in Photoshop. Ik schaal en pruts wat aan tot ik een leuke plaat heb. Vooral niet te netjes moet het worden, maar losjes en speels.


Dan is eindelijk alles naar wens en ziet hij er zo uit.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten